woensdag 25 april 2012

Love, Joy, Dream, Trust

In vier verschillende lijstjes heb ik 4 foto's verwerkt in vintagestijl. Allen in dezelfde kleurtinten, bruin met rode accenten. Zo zijn alle titels in het rood en veel van de accenten ook.

Love: De achtergrond heb ik opgebouwd uit verschillende vierkantjes papier van Tim Holtz. De randen heb ik allemaal bewerkt met distressinkt. Links onder liggen twee bloemen, deze heb ik gemaakt van grungepaper, deze heb ik bewerkt met twee soorten distressinkt. Erin heb ik meeldraden toegevoegd.


 Joy: Deze achtergrond is opgebouwd uit stroken papier van Tim Holtz. Ik heb het geheel bewerkt met distressinkt. De klok heb ik uitgeknipt uit karton en met distressinkt bewerkt. Daarna heb ik crackle paint (rock candy) gebruikt om het een versleten look te geven.

Dream: Een achtergrond uit een stuk. De vlinders zijn uit verschillende soorten papier geknipt, deze heb ik bestempeld met een achtergrond stempel. Het geheel afgewerkt met een lintje, bloemetjes en knoopjes.

Trust: De achtergrond bewerkt met distressinkt zodat de voorgedrukte afbeeldingen meer naar voren komen. Dit is een gladde, glimmende materie. Rechtsboven met distressinkt een stempel gezet en hier perfect pearls op aangebracht. Het hartje links boven met crackle paint bewerkt. Het kroontje met een paintdabber. En enkele accenten aangebracht met witte pearl dots.
Rechtsonder met gesso een stempel gezet (hoek) en deze kant bewerkt met distressinkt om het eruit te laten springen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten